Veelgestelde vragen

Uitgelichte vragen
Algemene vragen
Waarom moet ik toeslag betalen voor Klarna?
Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling wel gelukt?
Kan ik mijn bestelling ook contant betalen als ik kies voor afhalen?
Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
Als ik een fiets bestel krijg ik deze dan in doos geleverd?
Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen als ik een bestelling plaats?
Ik wil een artikel retourneren, hoe gaat dit in zijn werk?
Ik heb een bestelling geplaatst, maar ben nog iets vergeten, kan ik dit nog laten toevoegen?
Vanaf welk bedrag heb ik gratis verzending?
Kan ik mijn bestelling volgen?
Met welke pakketbezorger wordt mijn bestelling geleverd?
Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat moet ik doen?
Op welk adres kan ik mijn bestelling afhalen?
Het artikel wat ik heb ontvangen is kapot/defect, wat moet ik doen?
Hebben jullie ook kortingscodes?
Waarom moet ik de retourkosten betalen?
Als ik een bestelling annuleer of een product terugstuur, hoe snel heb ik dan mijn geld terug?
Kan ik lagere verzendkosten krijgen voor een klein artikel dat in een brievenbusdoos past?
Kan ik bij jullie ook een fiets inruilen?