Veelgestelde vragen

Uitgelichte vragen
Bestellen
Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling wel gelukt?
Ik heb een bestelling geplaatst, maar ben nog iets vergeten, kan ik dit nog laten toevoegen?
Vanaf welk bedrag heb ik gratis verzending?
Bezorging
Als ik een fiets bestel krijg ik deze dan in doos geleverd?
Kan ik mijn bestelling volgen?
Met welke pakketbezorger wordt mijn bestelling geleverd?
Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
Retourneren
Ik wil een artikel retourneren, hoe gaat dit in zijn werk?
Waarom moet ik de retourkosten betalen?
Als ik een bestelling annuleer of een product terugstuur, hoe snel heb ik dan mijn geld terug?
Problemen & Oplossingen
Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat moet ik doen?
Overige vragen
Hebben jullie ook kortingscodes?
Kan ik bij jullie ook een fiets inruilen?
Betaling
Waarom moet ik toeslag betalen voor Klarna?
Kan ik mijn bestelling ook contant betalen als ik kies voor afhalen?
Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
Kan ik lagere verzendkosten krijgen voor een klein artikel dat in een brievenbusdoos past?
Afhalen
Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen als ik een bestelling plaats?
Op welk adres kan ik mijn bestelling afhalen?
Garantie
Het artikel wat ik heb ontvangen is kapot/defect, wat moet ik doen?