Hoe snel worden onderdelen verzonden?Bij BK Fietsonderdelen hebben we snelheid hoog in het vaandel.
Wij doen ons uiterste best om zoveel mogelijk aangeboden producten op voorraad te hebben.
Hebben wij een product op voorraad dan kunt u dit herkennen aan 1-2 werkdagen levertijd.
Is het product niet bij ons op voorraad, maar wel bij één van onze leveranciers dan wordt dit weergegeven met 3-4 werkdagen levertijd.
Bestelt u vóór 15:00 uur dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden en heeft u het in de meeste gevallen de volgende dag in huis.
Bestelt u meerdere artikelen en heeft 1 van die artikelen een levertijd van 3-4 werkdagen, hou er dan rekening mee dat de complete bestelling geleverd wordt zodra dit artikel bij ons binnen is.> Lees meer
Hebben jullie ook kortingscodes?Bij ons zijn kortingscodes zeldzaam, en dat heeft een reden. Onze prijzen zijn al voordelig. Soms geven we echter kortingscodes aan klanten van wie een bestelling zoekraakte of vertraagd is door de postbezorgers. Zo willen we zorgen voor een soepele ervaring, zelfs in uitzonderlijke situaties.> Lees meer
Kan ik mijn oude fiets inruilen?Ja, in veel gevallen is inruilen mogelijk.
Graag ontvangen we enkele foto's van de inruilfiets en de eventuele mankementen. Deze kunt u via WhatsApp doorsturen (0651492192) of via e-mail (info@bkfietsonderdelen.nl). Aan de hand van de foto's kunnen wij uw een prijs doorgeven.
Na wederzijds akkoord kunt u de nieuwe fiets bestellen en de inruilprijs noteren bij de opmerkingen tijdens het afrekenen.
Zodra we de nieuwe fiets afleveren zullen we de inruilprijs aan u betalen door middel van contant of via betaalverzoek.> Lees meer
Verzendkosten betalen bij bestellen van onderdelen bij aankoop van een nieuwe fiets?Besteld u een fiets en wilt u er nog extra fietsonderdelen of accessoires bij bestellen dan vraagt ons systeem tijdens het afrekenen via welke postbezorgdienst u de artikelen wilt ontvangen met de bijbehorende kosten terwijl u voor de fiets ook al 30 euro betaald.
Voor fietsbezorging en extra onderdelen: kies 'bezorgen' voor de fiets en 'afhalen' bij het afrekenen. Wij nemen alles mee tijdens de bezorging, inclusief gratis montage van eventuele extra onderdelen.> Lees meer
Hoe worden nieuwe fietsen verstuurd?Zolang wij dit nog kunnen doen zullen wij elke fiets die besteld wordt persoonlijk komen brengen op de dag en tijdstip wat we samen overeen komen. De reden hiervan is dat wij de fiets 100% rijklaar kunnen afleveren en ook eventuele transportschade kunnen voorkomen.> Lees meer
Hoe worden de artikelen verstuurd?Alle onderdelen worden met zorg verpakt in een stevige doos met beschermmateriaal en naar keuze verzonden via DHL, PostNL of DPD.
Duurzaamheid is voor ons ook erg belangrijk en daarom worden verzenddozen bij ons hergebruikt en zullen we de artikelen in een zo klein mogelijke doos versturen.> Lees meer
Hoe snel wordt het artikel gecrediteerd bij retourzending?Volgens de wet hebben wij 14 dagen de tijd om het artikel na ontvangst te crediteren. Echter gebeurd dit bij ons in bijna alle gevallen al binnen 24 uur.
Heeft u betaald met IDEAL, dan wordt het bedrag op het rekeningnummer teruggestort waar u ook de bestelling mee betaald heeft.
Heeft u betaal via creditcard of Apple Pay dan zal de terugbetaling iets langer duren.> Lees meer
Artikel beschadigd ontvangen, wat nu?Helaas kan het soms eens voorkomen dat u een beschadigd artikel ontvangt.
Probeer dit zo snel mogelijk aan ons te melden via chat/WhatsApp of email en voeg ook 1 of meerdere foto's van de beschadiging toe.
Wij zullen na ontvangst van de foto's, contact met u opnemen om dit verder netjes af te handelen.
> Lees meer
Hoe kan ik een artikel retour sturen?Toch niet tevreden met het bestelde artikel? Geen probleem. U heeft het recht om tot 14 dagen na ontvangst een retourmelding aan ons door te geven. Daarna heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om het artikel daadwerkelijk terug te sturen.
U kunt het artikel terugsturen naar:
Retourafdeling BK Fietsonderdelen
Lindenlaan 20
3862EM Nijkerk
Hou er rekening mee dat de kosten voor het terugsturen voor eigen rekening zijn.> Lees meer
Is het mogelijk om artikelen te komen bekijken?Op dit moment is het nog niet mogelijk om fietsen of fietsonderdelen bij ons te komen passen of te bekijken.
Wel is het mogelijk om fietsen of fietsonderdelen af te halen, echter zal dit altijd op afspraak gaan.> Lees meer
Hoe kunnen we in contact komen met jullie?Onze klantenservice is voor ons het aller belangrijkste en daarom kunt u ons elke dag op verschillende manieren bereiken.
* Telefoon: 7 dagen per week van 08:00 uur tot 22:00 uur via 0651492192
* Live Chat: 7 dagen per week van 08:00 uur tot 22:00 uur
* Email: info@bkfietsonderdelen.nl
Snel antwoord op al uw vragen gegarandeerd.> Lees meer
Hoe zit het met garanties van fietsen?Onze garanties zijn gelijk aan die van lokale fietsenwinkels.
Garantieperiodes variëren per merk (Alpina of Avalon), dus raadpleeg de specifieke website.
Kosten voor garantiegevallen waarbij de fiets naar de leverancier moet, nemen wij op ons.
Bij vervanging van onderdelen overleggen we met u: opsturen voor zelfvervanging of onze hulp ter plaatse.> Lees meer
Hoe snel kunnen jullie een fiets afleveren?Wij hebben er bewust voor gekozen om op dit moment geen nieuwe fietsen op voorraad te hebben omdat onze opslagruimte beperkt is en onze leveranciers fietsen snel kunnen leveren aan ons.
Bij de Alpina fietsen is woensdag onze vaste afleverdag vanuit de leverancier. Fietsen die voor vrijdag 17.00 uur besteld worden komen de eerstvolgende woensdag bij ons binnen, dan worden ze rijklaar gemaakt en staan ze woensdagmiddag klaar om opgehaald te worden of te worden bezorgd. Dit uiteraard in overleg met u als klant.
De fietsen van Avalon halen wij in de meeste gevallen zelf persoonlijk op bij onze leverancier en dit zal binnen 7 dagen na uw bestelling zijn.
Ook hebben wij diverse fietsen als pre-order op onze webshop staan. Dit zijn fietsen met een langere levertijd omdat deze nieuw in het assortiment komen of omdat de leverancier deze op dit moment niet voorradig heeft.
De leverancier hanteert wie het eerst besteld, wie ook als eerst de fiets ontvangt.
Annuleren is altijd mogelijk mocht er toch extra vertraging voorkomen.> Lees meer
Vanaf welk bedrag worden er geen verzendkosten berekend?Bestelt u voor een bedrag van meer dan 125 euro (m.u.v. fietsen) dan betalen wij de verzendkosten, in de meeste gevallen wordt dit pakket dan verzonden via DPD aangezien we via deze bezorgdienst grotere pakketten kunnen aanbieden.
Voor onze Belgische klanten hebben we op dit moment nog een gratis verzending boven een bepaald bedrag.> Lees meer
Waarom moet ik toeslag betalen voor Klarna of Creditcard?Als bedrijf betalen wij voor elke betaalmethode die we aanbieden een bedrag aan de dienstverleners die deze betalingen mogelijk maken. Voor betaalmethoden zoals iDEAL zijn deze kosten laag, maar voor Klarna en Creditcard liggen de kosten aanzienlijk hoger.
Onze missie is om onze producten zo voordelig mogelijk aan te bieden. Dit betekent dat onze marges per product minimaal zijn. Als wij ook nog de extra kosten van Klarna en Creditcard zouden moeten dragen, zouden we op bijna elke bestelling verlies maken.
Daarom hebben we ervoor gekozen onze prijzen niet te verhogen om deze extra kosten te dekken. Dit zou namelijk alle klanten treffen. In plaats daarvan hebben we besloten dat alleen klanten die met Klarna of Creditcard betalen, een klein extra bedrag betalen. Op deze manier kunnen we onze lage prijzen behouden voor iedereen.> Lees meer