Veelgestelde vragen

Bestellen

Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling wel gelukt?
Ik heb een bestelling geplaatst, maar ben nog iets vergeten, kan ik dit nog laten toevoegen?
Vanaf welk bedrag heb ik gratis verzending?

Bezorging

Als ik een fiets bestel krijg ik deze dan in doos geleverd?
Kan ik mijn bestelling volgen?
Met welke pakketbezorger wordt mijn bestelling geleverd?
Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Retourneren

Ik wil een artikel retourneren, hoe gaat dit in zijn werk?
Waarom moet ik de retourkosten betalen?
Als ik een bestelling annuleer of een product terugstuur, hoe snel heb ik dan mijn geld terug?

Problemen & Oplossingen

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat moet ik doen?

Overige vragen

Hebben jullie ook kortingscodes?
Kan ik bij jullie ook een fiets inruilen?

Betaling

Waarom moet ik toeslag betalen voor Klarna?
Kan ik mijn bestelling ook contant betalen als ik kies voor afhalen?
Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
Kan ik lagere verzendkosten krijgen voor een klein artikel dat in een brievenbusdoos past?

Afhalen

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen als ik een bestelling plaats?
Op welk adres kan ik mijn bestelling afhalen?

Garantie

Het artikel wat ik heb ontvangen is kapot/defect, wat moet ik doen?