Algemene vragenWaarom moet ik toeslag betalen voor Klarna? Als bedrijf betalen wij voor elke betaalmethode die we aanbieden een bedrag aan de dienstverleners die deze betalingen mogelijk maken. Voor betaalmethoden zoals iDEAL zijn deze kosten laag, maar voor Klarna liggen de kosten aanzienlijk hoger.
Onze missie is om onze producten zo voordelig mogelijk aan te bieden. Dit betekent dat onze marges per product minimaal zijn. Als wij ook nog de extra kosten van Klarna zouden moeten dragen, zouden we op bijna elke bestelling verlies maken.
Daarom hebben we ervoor gekozen onze prijzen niet te verhogen om deze extra kosten te dekken. Dit zou namelijk alle klanten treffen. In plaats daarvan hebben we besloten dat alleen klanten die met Klarna betalen, een klein extra bedrag betalen. Op deze manier kunnen we onze lage prijzen behouden voor iedereen. > Lees meerIk heb nog geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling wel gelukt? Als u geen bevestigingsmail heeft ontvangen, kan het zijn dat er per ongeluk een verkeerd e-mailadres is ingevuld of dat de e-mail in uw spamfolder is beland. Is dit niet het geval? Neem dan gerust contact met ons op via chat, e-mail, WhatsApp of telefoon. Wij controleren graag of de bestelling correct is verwerkt en passen indien nodig het e-mailadres aan, zodat u ook de track & trace op het juiste adres ontvangt. > Lees meerKan ik mijn bestelling ook contant betalen als ik kies voor afhalen? Helaas is dit niet mogelijk. Wij doen alle betalingen digitaal. Zo kunnen we uw bestelling en betaling altijd terugvinden. > Lees meerMet welke betaalmethodes kan ik betalen? Om iedereen zijn eigen favoriete betaalmethode te laten gebruiken hebben wij zo veel mogelijk betaalopties aanstaan:
Zo kan je met IDEAL betalen, Creditcard, Klarna achteraf betalen, Apple Pay en handmatige overschrijving en voor onze Belgische klanten is het ook mogelijk om met Bancontact betalen.
Voor sommige betaalmethodes betaal je een kleine toeslag omdat de kosten voor deze betaalmethodes ook duurder zijn voor ons. > Lees meerAls ik een fiets bestel krijg ik deze dan in doos geleverd? Onze fietsen worden kosteloos 100% rijklaar gemaakt en daarom niet in een doos geleverd. Waar sommige bedrijven fietsen met flinke kortingen aanbieden maar extra kosten rekenen voor rijklaar maken of levering in een doos, zorgen wij ervoor dat u direct zorgeloos kunt fietsen.
Elke fiets wordt volledig nagekeken, zorgvuldig afgesteld en bezorgd door ons eigen team. Tijdens de aflevering geven wij een duidelijke uitleg en stellen we de fiets indien nodig op de juiste hoogte af. Zo kunt u meteen genieten van uw nieuwe fiets! > Lees meerWanneer kan ik mijn bestelling afhalen als ik een bestelling plaats? Als u een bestelling plaatst en deze wilt afhalen, nemen wij meestal binnen een half uur contact met u op om een afspraak te plannen. Als de onderdelen op voorraad zijn, kunt u uw bestelling in de meeste gevallen al binnen een half uur ophalen. Afspraken kunnen van maandag t/m zondag, zowel overdag als 's avonds, worden gemaakt. > Lees meerIk wil een artikel retourneren, hoe gaat dit in zijn werk? Indien u een artikel wilt retourneren dan kunt u retouraanvraag doen via onze webshop. Onderaan de webshop bij het kopje "Klantenservice" staat retourneren. Hier kunt u alle gegevens invullen. Zodra u dit ingevuld heeft kunt u het artikel inpakken en versturen naar:
Retourafdeling
Lindenlaan 20
3862EM Nijkerk
Ook is het mogelijk om zonder retour retouraanvraag het artikel retour te sturen, in dit geval dient u een pakbon of factuur bij te voegen zodat wij kunnen achterhalen wie het artikel heeft teruggestuurd.
Hou er wel rekening mee dat de kosten en het risico voor het retour sturen voor eigen rekening zijn. > Lees meerIk heb een bestelling geplaatst, maar ben nog iets vergeten, kan ik dit nog laten toevoegen? Het is helaas niet mogelijk om extra artikelen toe te voegen aan een bestaande bestelling. Wel kunt u een nieuwe bestelling plaatsen en in de opmerkingen vermelden: "Graag toevoegen aan ordernummer …".
Kies tijdens het afrekenen voor de optie afhalen, zodat er geen extra verzendkosten worden berekend. Wij zorgen er vervolgens voor dat beide bestellingen samen worden verzonden.
Hou er wel rekening mee dat dit alleen mogelijk is als u bestelling nog niet verstuurd is. > Lees meerVanaf welk bedrag heb ik gratis verzending? Wij bieden gratis verzending aan bij een orderbedrag vanaf €125. Dit wordt automatisch toegepast tijdens het afrekenen.
Voor Belgische klanten geldt deze gratis verzending niet, omdat de verzendkosten voor grote en zware pakketten aanzienlijk hoger zijn. > Lees meerKan ik mijn bestelling volgen? Alle bestellingen, behalve fietsen, worden verzonden met Track & Trace. Zodra wij uw zending aanmaken bij de vervoerder, ontvangt u een e-mail met een link om uw pakket te volgen.
Soms kan deze e-mail in de spamfolder belanden. Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan eerst uw spamfolder voordat u contact met ons opneemt. > Lees meerMet welke pakketbezorger wordt mijn bestelling geleverd? Tijdens het afrekenen kunt u zelf de vervoerder kiezen. U heeft de keuze uit DPD Thuisbezorgd, DHL Thuisbezorgd, DHL Servicepunt of PostNL Thuisbezorgd. Let op: aan elke vervoerder zijn verschillende kosten verbonden.
Kiest u voor DHL Servicepunt, dan kunt u in de opmerkingen uw voorkeur aangeven. Laat u dit open, dan selecteren wij automatisch het dichtstbijzijnde servicepunt of het punt met de langste openingstijden. > Lees meerHoe snel wordt mijn bestelling verzonden? Bij ons kunt u de levertijd per artikel vinden in de productomschrijving. Als er "1-2 werkdagen" staat, betekent dit dat het artikel op voorraad is. Bestelt u dit artikel vóór 15:00 uur, dan wordt het dezelfde dag nog verzonden en heeft u het meestal de volgende dag in huis.
Als er "3-4 werkdagen" staat, betekent dit dat wij het product niet op voorraad hebben, maar dat onze leverancier het wel heeft. Zodra u dit artikel bestelt, zullen wij het direct bij onze leverancier bestellen.
Levertijden:
Maandag vóór 15:00 uur besteld = Dinsdag in huis *
Dinsdag vóór 15:00 uur besteld = Woensdag in huis *
Woensdag vóór 15:00 uur besteld = Donderdag in huis *
Donderdag vóór 15:00 uur besteld = Vrijdag in huis *
Vrijdag vóór 15:00 uur besteld = Zaterdag in huis bij DHL of PostNL, bij DPD wordt uw bestelling op maandag bezorgd. *
Zaterdag & zondag besteld = Dinsdag in huis *
* Let op: deze levertijden gelden voor artikelen die direct op voorraad zijn. Vertragingen bij de vervoerder kunnen invloed hebben op de levertijd. Hier hebben wij helaas geen invloed op.
We versturen alleen complete bestellingen. Bestelt u een product met een levertijd van 1-2 werkdagen en een product met een levertijd van 3-4 werkdagen, dan wordt de volledige bestelling pas verzonden wanneer het artikel met de langste levertijd bij ons binnen is.
Bij de fietsbestellingen staat de verwachte levertijd vermeld. Als de fiets bij onze leverancier op voorraad is, staat er "binnen 7 werkdagen". Dit komt doordat wij een vaste afleverdag hebben van onze leverancier: woensdag. Bestelt u voor maandag 12:00 uur, dan wordt de fiets de woensdag erna bij ons afgeleverd. Bestelt u na maandag 12:00 uur, dan wordt de fiets de week erna woensdag geleverd. > Lees meerIk heb een verkeerd adres ingevuld, wat moet ik doen? Het kan voorkomen dat het huisnummer soms 2x op uw factuur staat, dit is geen probleem en hoeft u niet te melden; dit controleren wij altijd zelf. Belangrijk is dat de postcode en het huisnummer correct zijn, aangezien het pakketlabel hierop gebaseerd wordt. Als u een fout heeft gemaakt, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op om dit door te geven.
Heeft u een typ fout gemaakt in uw emailadres, dan ontvangt u geen email met factuur en track en trace en indien u gekozen heeft voor bezorgen bij servicepunt dan kan het zijn dat u geen code krijgt om het pakket op te halen.
Het is dus ook belangrijk om dit te laten aanpassen. > Lees meerOp welk adres kan ik mijn bestelling afhalen? U kunt u bestelling afhalen indien u een afspraak met ons gemaakt heeft op:
Lindenlaan 20, 3862EM Nijkerk
Wij hebben geen fysieke winkel dus langs komen zonder bestelling of afspraak kan helaas niet. > Lees meerHet artikel wat ik heb ontvangen is kapot/defect, wat moet ik doen? Wij proberen elke bestelling zo goed mogelijk te verpakken om schade te voorkomen. Helaas kan het soms toch een keer voorkomen dat u een artikel kapot ontvangt. Stuur ons een email of WhatsApp met foto's van het artikel dat kapot is en wij zorgen dat u een nieuw exemplaar ontvangt. > Lees meerHebben jullie ook kortingscodes? Bij ons zijn kortingscodes zeldzaam, en dat heeft een reden. Onze prijzen zijn al scherp geprijsd. Soms geven we echter kortingscodes aan klanten als een pakket ernstig is vertraagd of bij speciale dagen. Als wij op speciale dagen kortingscodes hebben dan wordt dit duidelijk op onze webshop aangegeven zodat iedereen hiervan kan profiteren. > Lees meerWaarom moet ik de retourkosten betalen? Veel webshops verwerken de kosten van gratis retourneren in hun verkoopprijzen. Omdat wij onze prijzen laag en toegankelijk willen houden, hebben wij er bewust voor gekozen om retourneren niet kosteloos te maken.
Op deze manier betaal je bij ons geen verborgen kosten voor retourzendingen van anderen. Mocht je onverhoopt iets verkeerd hebben besteld, dan kun je het artikel uiteraard retourneren. We vragen je wel om zelf de retourkosten te dragen – wel zo eerlijk!
Je kunt er ook voor kiezen om artikel(en) bij ons in Nijkerk te retourneren. Neem hiervoor wel eerst contact met ons op, zodat we alles goed kunnen regelen.
Als wij een verkeerd artikel hebben verstuurd en deze retour willen ontvangen, dan zijn uiteraard de kosten voor onze rekening. > Lees meerAls ik een bestelling annuleer of een product terugstuur, hoe snel heb ik dan mijn geld terug? Wilt u een bestelling annuleren die nog niet is verzonden? Dan wordt het aankoopbedrag, inclusief eventuele betaalde verzendkosten, dezelfde dag nog terugbetaald.
Stuurt u een gehele bestelling retour, dan wordt het volledige bedrag, inclusief de betaalde verzendkosten, terugbetaald zodra de retour bij ons is ontvangen. De retourkosten zijn hierbij voor eigen rekening.
Stuurt u een deel van uw bestelling retour, dan wordt het bedrag van de geretourneerde artikelen dezelfde dag terugbetaald, exclusief de betaalde verzendkosten. Ook hier zijn de retourkosten voor eigen rekening.
Let op: bij betalingen via creditcard of Klarna kan het iets langer duren voordat het bedrag zichtbaar is op uw rekening. > Lees meerKan ik lagere verzendkosten krijgen voor een klein artikel dat in een brievenbusdoos past? Wij hanteren vaste verzendkosten, ongeacht de grootte of het gewicht van uw bestelling. Kleine artikelen versturen we soms in een brievenbusdoosje, wat voor ons goedkoper is, maar wanneer een bestelling groter of zwaarder en we een toeslag moeten betalen aan de vervoerder dan nemen wij deze kosten voor eigen rekening. Zo kunnen we ervoor zorgen dat u nooit extra verzendkosten betaalt, zelfs wanneer een pakket de standaardmaten overschrijdt. > Lees meerKan ik bij jullie ook een fiets inruilen? Het is zeker mogelijk om je fiets in te ruilen! Stuur ons enkele foto’s van de fiets via e-mail of WhatsApp, samen met een beschrijving van eventuele mankementen. Houd er wel rekening mee dat wij handelsprijzen hanteren, waardoor je via Marktplaats mogelijk een hogere prijs kunt krijgen. > Lees meer
- Home
-
Fietsonderdelen
In Fietsonderdelen
- Alpina Fietsonderdelen
- Binnenbanden
- Buitenbanden
- Cassettes en Freewheels
- Cortina Fietsonderdelen
- Crankstellen
- Displays
- Fiets Sloten
- Fiets Sturen
- Fiets Wielen
- Fiets zadels
- Fietsbellen
- Fietskettingen
- Fietsverlichting
- Gazelle Fietsonderdelen
- Handvatten
- Kettingkasten
- Klein materiaal
- Pedalen
- Remmen en Toebehoren
- Spaken en Nippels
- Spatborden
- Standaarden
- Stuurpennen
- Trapassen
- Versnellingen
- Zadelpennen
- Fietsaccessoires
- Fietsgereedschap
- Fietsen
- Weekaanbiedingen
- Bulkaanbiedingen
- Blog
×
MENU
-
Fietsonderdelen
In Fietsonderdelen
- Alpina Fietsonderdelen
- Binnenbanden
- Buitenbanden
- Cassettes en Freewheels
- Cortina Fietsonderdelen
- Crankstellen
- Displays
- Fiets Sloten
- Fiets Sturen
- Fiets Wielen
- Fiets zadels
- Fietsbellen
- Fietskettingen
- Fietsverlichting
- Gazelle Fietsonderdelen
- Handvatten
- Kettingkasten
- Klein materiaal
- Pedalen
- Remmen en Toebehoren
- Spaken en Nippels
- Spatborden
- Standaarden
- Stuurpennen
- Trapassen
- Versnellingen
- Zadelpennen
- Fietsaccessoires
- Fietsgereedschap
- Fietsen
- Weekaanbiedingen
- Bulkaanbiedingen
- Blog